Friedrichshafen

DMR-FRANCE

dmr-marc

Message de soutien de DMR-MARC.NET / NE1B Bill et Rendez vous à Friedrichshafen !!

For those of you who are lucky enough to go the European Hamfest known as “HAM RADIO” at Friedrichshafen (aka FN) on the beautiful shores of the Bodensee (aka Lake Constance), look for my friend, Pierre Bernard, F1SHS and the DR@F DMR-France Group. I will miss being there this year, but my friend, Steve, K1IIG will represent our US DMR activities. This is a top-notch Hamfest, June 27-29.73, Bill, NE1B

Derniers articles parf1shs (voir tous)